کتاب « هشت گفتار در اقتصاد تحریم » منتشر شد

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) ؛ این کتاب محصول پیاده‌سازی و ویرایش جلسات دورۀ اقتصاد تحریم ۱ با گفتارهایی از اساتید محترم فؤاد ایزدی، محمد جمشیدی، توکل حبیب‌زاده، محمد خوش‌چهره، مصطفی دولت‌یار، محمدصالح عطار، سیدمصطفی کازرونی، فرشاد مؤمنی می‌باشد.

گفتنی است صوت تعدادی از این جلسات در لوح فشردۀ «تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی» منتشر شده بود.

یکی از چالش‌هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیش روی مردم و مسئولین نظام جمهوری اسلامی بوده است، تحریم‌های ناعادلانه و غرض‌ورزانه‌ای بوده است که علیه جمهوری اسلامی ایران وضع شده است. این تحریم‌ها تنها گوشه‌ای از تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی به قصد ساقط‌کردن این انقلاب، یا حداقل ناکارآمد نشان دادن آن و ایجاد نارضایتی بین مردم و ناامیدی بین مسئولین است. پروژۀ تحریم، در کنار سایر فعالیت‌های جبهۀ استکبار، اگرچه مشکلاتی را برای مردم و حاکمیت ایجاد کرد، اما چهرۀ خبیث و سلطه‌طلب استکبار را چه در داخل کشور و چه در عرصۀ بین‌المللی بیش از پیش نمایان ساخت.

از این رو، کتاب حاضر، با توجه به تشدید تحریم‌ها در سال‌های اخیر و تأکید مقام معظم رهبری در این چند ساله بر مقولۀ اقتصاد، در قالب هشت گفتار به تبیین ابعاد حقوقی، سیاسی و اقتصادی تحریم می‌پردازد. از جمله ویژگی‌های این کتاب می توان به انسجام اثر در رابطه با اقتصاد تحریم و شناخت ابعاد آن اشاره کرد.

لازم به ذکر است چاپ اول این کتاب در ۴۳۲ صفحه، و قیمت ۱۴,۰۰۰ تومان در تابستان ۹۴ منتشر شده است.

برای تهیۀ این کتاب می‌توانید به سایت مؤسسۀ علمی-فرهنگی سدید مراجعه یا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۸۵۸۵۰، ۰۲۱۶۶۴۸۶۱۲۰ و ۰۹۱۰۹۸۰۵۰۵۵ تماس حاصل فرمائید.

هشت گفتار در اقتصاد تحریم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *