۱۰ آبان سومین کنگره علوم انسانی اسلامی برگزار می‌شود

عطاءالله رفیعی آتانی، دبیر علمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی ضمن بیان این خبر، گفت: سومین دوره کنگره علوم انسانی اسلامی طی سه روز؛ دهم و دوازدهم آبان ماه برپا و نشست ویژه با مهمانان خارجی این کنگره نهم آبان در تالار مفید مرکز همایش‌های صدا و سیما برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم اصلی کنگره دهم آبان ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما برپا می‌شود، اظهار داشت: برای حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم رایزنی شده است.

رفیعی آتانی در ادامه یادآور شد: در مراسم اختتامیه این کنگره که دوازدهم آبان ماه در مدرسه امام کاظم (ع) قم برپا می‌شود، آیت الله مکارم شیرازی نیز حضور خواهند داشت و دومین دوره جایزه جهانی علوم انسانی نیز به برگزیده اعطاء خواهد شد.

براساس آخرین آمار منتشر شده دبیرخانه کنگره علوم انسانی از مقالات ارسالی به دبیرخانه، حدود ۵۵۰ چکیده مقاله و ۳۴۴ اصل مقاله به دبیرخانه ارسال شده که این تعداد بیشتر هم خواهد شد.

سومین کنگره علوم انسانی اسلامی و دومین جایزه جهانی علوم انسانی دهم آبان ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما و دوازدهم در مدرسه امام کاظم (ع) قم با حضور اساتید و علمای حوزه علوم انسانی و مسئولان برپا خواهد شد.

 انتهای پیام /

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *