فراخوان همایش ملی اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن و حدیث

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی رجایی گفت: همایش ملی اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن و حدیث در دی ماه سال ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه حوزوی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی رجایی، دبیر همایش ملی اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن و حدیث، از شروع فراخوان آثار این همایش در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

ایشان، هدف این همایش را واکاوی اهمیت موضوع پیشرفت اسلامی از منظر قرآن و حدیث و بهره‌گیری از دانش اساتید و پژوهشگران محترم در استخراج مباحث پیشرفت از قرآن و حدیث عنوان نموده و محورهای همایش را شامل:

– پیشرفت فرهنگی – اجتماعی

– پیشرفت علم و فناوری

– پیشرفت اقتصادی

– پیشرفت سیاسی – مدیریتی

– پیشرفت حقوقی – قضایی

عنوان کرد و از اعلام موضوعات پیشنهادی برای نگارش مقالات در سایت دبیرخانه حوزوی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین رجایی در ادامه گفت: مهلت ارسال مقالات همایش، تا ۱۵ آبان سال ۱۳۹۴ در نظر گرفته شده است و مقالات دریافتی از پژوهشگران، پس از ارزیابی توسط اعضاء علمی دبیرخانه حوزوی به کمیته علمی همایش ارجاع داده خواهد شد و نتایج آن پس از داوری، از طریق سایت همایش و پست الکترونیک به اطلاع نویسندگان مقالات رسانده خواهد شد.

ایشان در پایان از پژوهشگران و فرهیختگان علاقه مند به مباحث الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، جهت تدوین مقاله و شرکت در همایش دعوت به عمل آورد.

علاقه مندان می توانند محورهای همایش و موضوعات پیشنهادی را از اینجا مشاهده فرمایند.

منبع:http://www.olgou.org/special-news

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *