ششمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛

کنفرانس «تعمیق و تکمیل الگوی پایه پیشرفت» برگزار می‌شود

به گزارش جبهه روشنفکری انقلاب اسلامی به نقل از طلیعه؛ ششمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با موضوع «تعمیق و تکمیل الگوی پایه پیشرفت» ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

هدف اساسی از برگزاری ششمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، استفاده از ظرفیت فکری و نخبگانی کشور در نقد، اصلاح و تکمیل پیش‌‌نویس‌های اسناد الگوی پایه است. تاکنون پیش‌نویس‌هایی در زمینه بخش‌های اصلی الگوی پایه مشتمل بر مبانی، آرمان، رسالت، افق و تدابیر توسط صاحب‌نظران و اندیشمندان حوزه و دانشگاه نگاشته و به مرکز الگو ارائه شده است. این اسناد هنوز در مرحله بررسی و تکمیل است و تا مرحله نهایی فاصله زیادی دارد و از این رو جزو اسناد مصوب مرکز الگو محسوب نمی‌شود، لذا این پیش‌نویس ها برای استفاده در متون علمی خارج از کنفرانس غیر‌قابل استفاده بوده و صرفاً در این مرحله مقدماتی می‌توانند مورد بهره‌گیری نویسندگان مقالات ششمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت قرار گیرند. این پیش‌نویس‌ها در فایل‌های پیوست در دسترس است و نکات تکمیلی به مرور به این مجموعه افزوده خواهد شد.

 

محورهای کنفرانس بدین شرح است: کلیات الگوی پیشرفت، تعمیق و تکمیل پیش نویس مبانی، تعمیق و تکمیل پیش نویس آرمان ها و رسالت، تعمیق و تکمیل پیش نویس افق، تکمیل و پیش نویس تدابیر، مقایسه الگوی پایه پیشرفت با دیگر الگوها.

آخرین مهلت ارسال مقالات تا ۳۰ دی ماه سال جاری است.

آدرس کنفرانس تهران، بزرگراه شهیدچمران، پل نصر(گیشا)، خیابان جلال آل احمد، روبروی بیمارستان شریعتی، شماره ۳، مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *