به همت مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران؛

هفتمین شماره اشراق منتشر شد

به گزارش جبهه روشنفکری به نقل از  روابط عمومی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، سالنامه اشراق که حاصل همکاری مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و آکادمی علوم اسلامی روسیه است، هر ساله به زبان روسی و انگلیسی منتشر می‌شود.

شماره هفتم اشراق در بر گیرنده ۲۳ مقاله از نویسندگان و محققان برجسته در حوزه فلسفه و عرفان اسلامی می باشد که ۱۲ مقاله از این مجموعه  متعلق به نویسندگان ایرانی بوده و الباقی آثار نویسندگان کشورهای روسیه و کشورهای آمریکا، لبنان و ترکیه فرانسه است.

 

13950615140513840290157

نویسندگان ایرانی این شماره (به ترتیب الفبا ) عبارتند از:

امیر جوان آراسته(دانشگاه ادیان و مذاهب)، شهرام پازوکی (مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران)،  حسن عباسی حسین آبادی(دانشگاه پیام نور)، عبدالحسین خسروپناه (مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران)، حسن رضازاده (دانشگاه کاشان)، ابوالفضل کیا شمشکی(جامعه المصطفی(ص))،  قاسم کاکائی (دانشگاه شیراز) و محمد لگنهاوزن (موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)).

بنیاد مطالعات اسلامی در روسیه با هدف تبیین زوایای مختلف فرهنگ و فلسفه اسلامی اقدام به انتشار سالنامه” اشراق نموده است. در انتشار این سالنامه انستیتوی فلسفه آکادمی علوم روسیه (مسکو) و موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران تا به حال همکاری مستمر داشته اند.

شماره چهارم اشراق نیز  با ۳۶۷ صفحه انتشارات آثار شرقی مسکو منتشر شد

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *