فیلم سازان از ظرفیت های عظیم حوزه استفاده کنند

نادر طالب زاده، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تقاوت های جشنواره عمار، با دیگر جشنوارهای داخلی، گفت: از مهمترین تفاوت های این جشنواره عمار با دیگر جشنواره های داخلی در این نکته است که آن دسته از فیلم هایی که در هیچ جشنواره داخلی قابل پخش نیست، در عمار قابل پخش بوده و به داوری گذاشته می شود.

دبیر جشنواره سراسری فیلم مردمی عمار، این جشنواره را ظرفیتی برای انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: جشنواره عمار ظرفیتی برای ورود و دیده شدن آثار جوانان انقلابی به سینمای ایران است.

طالب زاده با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های حوزه در عرصه تولید فیلم و حمایت از فیلم سازان، تصریح کرد: خوشبختانه جشنواره عمار تا کنون از این ظرفیت استفاده کرده و ان شاءالله در آینده نیز بهره مند خواهد شد.

دبیر پنجمین جشنواره فیلم مردمی عمار با بیان این که بیش از ۲۵۰۰ اثر داخلی و بین المللی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده،  اظهار داشت: در پنجمین دور از این جشنواره تعدادی از طلاب و روحانیان نیز آثاری خوب و مطلوبی ارائه کرده بودند که این مسأله نشان دهنده توان بالای حوزویان در ورود به عرصه فیلم و فیلم سازی است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *