رونمایی از چاپ دوم کتاب « کاغذکنان در گذرگاه تاریخ »

چاپ دوم کتاب «کاغذکنان در گذرگاه تاریخ» طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان منطقه و نویسنده اثر رونمایی می شود. به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران؛ این مراسم با حضور فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات کشور، مددی و حسینی نمایندگان میانه در مجلس شورای اسلامی…

چاپ دوم کتاب «کاغذکنان در گذرگاه تاریخ» طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان منطقه و نویسنده اثر رونمایی می شود.

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران؛ این مراسم با حضور فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات کشور، مددی و حسینی نمایندگان میانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار میانه، معاون استاندار آذربایجان شرقی، بخشدار اسلام شهر و‌ بخشدار کاغذکنان برگزار خواهد شد.

 چاپ دوم « کاغذکنان در گذرگاه تاریخ » به قلم اکبر پرندی و با تغییرات و اضافی حدود دو برابر کتاب نخستین منتشر شده است.

 نویسنده این کتاب تلاش کرده تا این منطقه را در دورانهای مختلف تاریخی از اوایل قرون اسلامی و ظهور صفویه تا به امروز مورد بررسی قرار دهد و بدین منظور از اسناد تاریخی متعددی کمک گرفته است. شرح موقعیت جغرافیایی، فرهنگی و اجتماعی کاغذکنان، تحولات این منطقه در دوره قاجار و پهلوی و همچنین معرفی دانشمندان، علما و مشاهیر ادبی این منطقه از دیگر بخشهای این کتاب است. همچنین حدود ۵۰ صفحه از کتاب به انتشار اسناد نوشتاری و تصاویری که در تحقیقات مربوط به انتشار این کتاب مورد استفاده قرار گرفته منتشر شده است.

زمان :‌۶/۵ /۹۴

مکان: اسلام شهر، ‌روبه روی باغ فیض، خیابان امام محمدباقر(ع)، روبه روی فروشگاه امکان، سالن فرهنگی هنری فجر

از ساعت ۱۷ تا ۱۹

منبع:http://iichs.ir موسسه تاریخ معاصر ایران کد خبر ۱۳۳۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *