برگزاری اجلاس سراسری کمیته­‌های دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی

به گزارش جبهه روشنفکری انقلاب اسلامی به نقل از روابط عمومی دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، نظر به اهمیت برگزاری کرسی های نظریه پردازی و ترویجی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در بسط و توسعه کرسی­ های آزاداندیشی  و نظریه­ پردازی، به همت دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی و دانشگاه علامه طباطبایی (ره) اولین اجلاس سراسری کمیته ­های دستگاهی کرسی­ های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه های سراسر کشور، ۱۳ دی ماه، به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

در این اجلاس که با حضور، مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، آیت الله علی اکبر رشاد رئیس هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، روسای شوراهای علمی کرسی­ های علمی دبیرخانه هیئت حمایت، و همچنین روسا و معاونین دانشگاه­ ها و مراکز علمی پژوهشی سراسر کشور و پژوهشگران و فرهیختگان حوزه علوم انسانی برگزار خواهد شد. فعالیت های چند ساله کمیته های دستگاهی سراسر کشور و عملکرد هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی در ایجاد نهضت تولید علم و جنبش نرم افزاری مورد بررسی و آسیب شناسی قرار می گیرد.

45

در این همایش از صاحبان نظریه، نوآوری و نقدهای موفق که  تحت نظارت دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی موفق به دفاع از طرحنامه خود شده اند تجلیل و سند ملی اعطاء می شود.

اولین اجلاس سراسری کمیته ­های دستگاهی کرسی­ های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه های سراسر کشور، ۱۳ دی ماه، ساعت ۸:۳۰ صبح، در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *