استعاره‌مندی معرفت دینی نقد و بررسی می شود

به گزارش جبهه روشنفکری انقلاب اسلامی به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، گروه معرفت شناسی پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی پژوهشگاه، در نظر دارد نشست پیش اجلاسیه‌ای با عنوان «استعاره‌مندی معرفت دینی» را در روز دوشنبه مورخ ۲۶ مهرماه در سالن جلسات سازمان مرکزی پژوهشگاه برگزار کند.

در این نشست علمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیرضا قائمی‌نیا «استعاره‌مندی معرفت دینی» را ارائه خواهد نمود، آیت الله علی‌اکبر رشاد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابوالفضل ساجدی و دکتر محمدمهدی گرجیان داوران این جلسه خواهند بود و حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدعلی رضایی‌اصفهانی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدتقی سبحانی و دکتر محمدکاظم شاکر به عنوان ناقد در این جلسه حضور می‌یابند.

علاوه بر این، دکتر ابراهیم دادجو، عضو هیأت علمی گروه معرفت‌شناسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مدیریت علمی جلسه را بر عهده خواهد داشت.

گفتنی است، نشست پیش اجلاسیه «استعاره‌مندی معرفت دینی» روز دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل سالن جلسات دفتر مرکزی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، کوچه پژوهشگاه (۲)، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود و حضور تمامی علاقمندان در این نشست علمی بلامانع است.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *